Veel gestelde vragen
Momenteel kan er betaald worden met;
- IDEAL
- KLARNA (achteraf betalen)
In de nabije toekomst zullen er meer betaalmethoden toegevoegd worden.
- Klik op "Giftbox bestellen".
- Kies een formaat Filled With Love giftbox.
- Kies gewenste product(en) die je wilt bestellen. Deze komen in de giftbox.
- Kies of je de giftbox wilt verzenden (brievenbuspakket) of dat je de box wilt komen afhalen in Tilburg.
- Afhankelijk van verzenden/afhalen kun je een verzenddatum en adres opgeven of het gewenste moment van afhalen.
- Kies of je een gratis handgeschreven kaartje wilt toevoegen en geef evt. de gewenste tekst op.
- Voeg de samengestelde giftbox toe aan het winkelmandje met de knop "In winkelmand".
- De pagina word doorgestuurd naar het winkelmandje en hier kun je de productsamenstelling nakijken, wijzigen en/of meer giftboxen bijbestellen door terug naar "giftbox bestellen" te gaan. (zie stap 1)
- Ben je tevreden over de producten in het winkelmandje? Klik op "Doorgaan naar afrekenen".
- Vul je gegevens in en controleer deze.
- Ga akkoord met de algemene voorwaarden en ons privacy beleid en klik op "bestelling plaatsen".
- Je word nu doorverwezen naar de betalingsprovider.
- Zodra de betaling gelukt is verwerken wij de bestelling en zul je een bevestigingsmail ontvangen.
- De bestelling is nu definitief
€ 3,95.
Wij werken samen met PostNL en zij leveren over het algemeen alles de volgende dag uit. Is het erg druk dan kan het iets langer duren. Daarom adviseren wij om rekening te houden tussen de 1-3 werkdagen. Een verzenddatum opgeven is mogelijk.
Ja hoor, je ontvangt van ons een track & trace-code.
Wij zijn afhankelijk van de bezorgservice waar wij mee samenwerken. Als het heel erg druk is kan het zijn dat je pakketje langer onder weg is en dat hebben wij zelf niet in de hand. Wel kan je er zeker van zijn dat wanneer je voor 13.00 uur besteld, jouw bestelling dezelfde dag nog de deur uit gaat.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ja, in de toekomst hopen wij dit wel te kunnen garanderen om zodoende iedereen te kunnen bedienen.
Al onze producten worden in een kartonnen brievenbus box vervoerd die wij een mooie Filled With Love uitstraling geven. Voordat jouw producten in de doos gaan sealen wij de producten af zodat ze extra lang vers blijven en niet alles vol met kruimels zit.
Onder het kopje allergenen vind je onze houdbaarheidsdatum per product
Ja hoor, dat kan altijd alléén vragen wij je wel dat je rekening houd met maximaal 48 uur van de besteldatum. Uiteraard storten wij dan jouw geld terug.
We zijn net van start dus nu nog alleen in Nederland. Wie weet waar Filled With Love ons nog brengt!
Bij temperaturen boven de 25 graden kan je het beste het pakketje even in de koelkast leggen alvorens te openen.
Neem dan contact op met ons. Je kan altijd mailen naar info@filledwithlove.nl, een andere optie is bellen van ma t/m vrij tussen 11.00-17.00 uur.
Nee. In verband met hygiëne en houdbaarheid kunnen wij geen producten terug nemen. Producten kunnen bederven binnen de bedenktermijn.
Omdat onze pakketten door de brievenbus gaan, waarschuwen wij voor huisdieren die ook van lekkers houden.
Ja natuurlijk! Klik hier voor ons privacy beleid.
De algemene voorwaarden van Filledwithlove.nl vindt je hier.